Skip to content

Rådet for bæredygtig trafik

  • Forside
  • Det mener RBT om
    • om transportens danske klimaaftryk
    • tvillingeprojekterne Lynetteholm og Østlig Ringvej
    • infrastrukturplan og udvikling af jernbanerne
    • internationale togforbindelser
    • om flyvning og flyvningens klimapåvirkning
  • Om foreningen
    • EN: Council for Sustainable Transport
    • Detaljer om foreningen
    • Brochure og logo
    • Links om trafik
    • Vedtægter
    • Bestyrelsen
    • Kontakt og indmeldelse
    • For medlemmer
    • Medlems mail listen
    • Zoom videomøder
  • Nyheder
    • Nyheder
    • E-mail nyhedsbrev
    • Begivenheder
24. oktober 2010

Kommentarer till BaneDanmarks netredegørelse 2012

Kommentarer til Banedanmarks Netredegørelse 2012

>> Brev af 24. oktober 2010 til Banedanmark v/ Ole Iskov

>> Supplerende kommentarer til Banedanmark i brev af 23. december v/ Ole Iskov

>> Kommentar af 25. oktober v/ trafikkonsulent Ole Dupont Kofod

by PoulK
Post navigation
Fremtidens danske jernbane
Anbefalinger er en hån mod klimabevidste

Seneste indlæg

  • Tvivlsom grøn omstilling på Frederiksberg 1. juli 2022
  • Skatterabat til plug-in hybrid biler fortsætter 30. juni 2022
  • Udbygningsloven kommer nu: Lufthavnsudvidelse øger den globale opvarmning 27. juni 2022
  • Kattegat, hvad nu? 16. juni 2022
  • Fuldstændig tosset at fortsætte Kattegat projektet – Willadsen 25. maj 2022
  • Nye NightJet liggevogne lover godt 22. maj 2022
  • Argumenter for genåbning af transport infrastrukturaftalen fra juni 2021 28. april 2022
  • Trafik og klima i København 21. april 2022
  • RBT cykelstrategi: Cykling som central transportform 16. april 2022
  • Europæisk passager-konference i København i juni 11. april 2022

Hele arkivet – vælg selv hvornår:

Built with Make. Your friendly WordPress page builder theme.
  • RSS