Skip to content

Rådet for bæredygtig trafik

  • Forside
  • Det mener RBT om
    • om transportens danske klimaaftryk
    • tvillingeprojekterne Lynetteholm og Østlig Ringvej
    • infrastrukturplan og udvikling af jernbanerne
    • internationale togforbindelser
    • om flyvning og flyvningens klimapåvirkning
  • Om foreningen
    • EN: Council for Sustainable Transport
    • Indmeldelse og kontakt
    • Detaljer om foreningen
    • Brochure og logo
    • Links om trafik
    • Vedtægter
    • Bestyrelsen
    • For medlemmer
    • Medlems mail listen
    • Zoom videomøder
  • Nyheder
    • Nyheder
    • E-mail nyhedsbrev
    • Begivenheder
25. april 2008

Miljømetropol 2015

Københavns kommune vil være verdens miljømetropol i 2015.
Forslag til agenda 21-plan er slet ikke tilstrækkelig til at nå målet.

>> Høringssvar af 25. april 2008 til Københavns Kommune.

by PoulK
Post navigation
Den Regionale Udviklingsstrategi
Ikke mere biltrafik til Parken

Seneste indlæg

  • Kapacitetsproblemer på dansk jernbane kan udmærket løses i samarbejde med EU 30. september 2023
  • Vækst i bilisme i København hører ingen steder hjemme 29. september 2023
  • Biler fylder (for) meget 15. september 2023
  • Tinglev er ikke det naturlige knudepunkt for jernbanetrafik mellem Nordtyskland og Jylland 27. august 2023
  • Fortsat metroudbygning kan næppe svare sig 21. august 2023
  • En motorvej mellem Regstrup og Kalundborg er unødvendig og skadelig 15. august 2023
  • Bedre og grønnere tog til Hamborg 18. juni 2023
  • All aboard – rejs i Europa om natten 9. juni 2023
  • Bydelsplanen fra Indre By Lokaludvalg 4. juni 2023
  • Den forkælede vognmandsbranche skal ligesom alle andre tage klimaansvar 24. maj 2023

Hele arkivet – vælg selv hvornår:

Built with Make. Your friendly WordPress page builder theme.
  • RSS